Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve Burs anketlerinin yapılması
Yeni başlayan öğrenci anketlerinin yapılması
Güz Dönemi Danışman değerlendirme anketlerinin yapılması
Güz Dönemi Birim memnuniyet anketlerinin yapılması (Bölüm, Fakülte / Yüksekokul, İdari birimler, Üniversite)
Yeni öğrencilere oryantasyon programı uygulanması
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ve Burs anketlerinin değerlendirilmesi, sonuçlandırılması ve uygulamanın başlatılması
Tüm birimler için Güz Dönemi Danışma Kurulu / Dış Paydaş toplantıları
Akran değerlendirme takımlarının belirlenmesi
Bölüm ve programların Üniversite Yönetim Bilgi Sistemi Program Değerlendirme Modülü üzerinden özdeğerlendirmelerin yapılması ve akran değerlendirme raporlarının Kalite Koordinatörlüğüne iletmesi
Değerlendirme takımları saha ziyaretleri
Stratejik Plan Değerlendirme Tablolarının harcama birimlerinden istenmesi
Birim faaliyet raporlarının, harcama yetkilileri tarafından izleyen malî yılın en geç Ocak ayı sonuna kadar Rektöre sunulması
Alt birim, birim ve birim iç değerlendirme Birim İç Değerlendirme Raporlarının hazırlanmasına başlanması
Performans Programındaki göstergelerinin yıllık gerçekleşmelerinin harcama birimlerinden istenmesi
Güz Dönemi Ders değerlendirme anketlerinin uygulanması
Harcama birimlerinden alınan Stratejik Plan Değerlendirme Tablolarındaki hedeflerin gerçekleşme sonuçlarının toplulaştırılması ve Rektör'e sunulması
Harcama birimlerinden alınan birim performans göstergelerinin toplulaştırılması ve bütçe otomasyon sistemine girişlerinin yapılması
Alt birim Birim İç Değerlendirme Raporlarının Dekanlık / Müdürlüklere gönderilmesinin son tarihi
Dekanlık / Müdürlük ve İdari birimlerin Birim İç Değerlendirme Raporlarını Rektörlüğe göndermesi
Birim performans göstergeleri esas alınarak idarenin performans sonuçlarını gösterecek şekilde Üniversite Performans Programının hazırlanması
Güz Dönemi ders/danışman/paydaş anketlerinin birim kurullarında değerlendirilmesi ve iyileştirme önerilerinin Dekanlık / Müdürlüklere sunulması
Güz Dönemi Birim memnuniyet anketlerinin değerlendirilmesi ve iyileştirme önerileri ile birlikte üst yönetime sunulması
Birim faaliyet raporları esas alınarak performans sonuçlarını gösterecek şekilde Üniversite Faaliyet Raporunun hazırlanması ve kamuoyuna açıklanması
Güz Dönemi ders/danışman/paydaş değerlendirme anketlerinin Fakülte / yüksekokul kurullarında değerlendirilmesi ve iyileştirme önerilerinin Rektörlüğe sunulması
Kalite Alt Komisyonlarının 1. altı aylık raporlarını sunmaları
Güz Ders değerlendirme anketlerinin Üniversite kurullarında değerlendirilmesi ve iyileştirme kararlarının alınması
Strateji Geliştirme Kurulu Değerlendirme toplantısı yapılması, amaç ve hedeflerden sapma olduğu takdirde alınması gereken tedbirlerin tespit edilmesi, değerlendirme tablolarının üniversitenin faaliyet raporunda yayımlanması
Bahar Dönemi Danışman değerlendirme anketlerinin yapılması
Bahar Dönemi Birim memnuniyet anketlerinin yapılması (Bölüm, Fakülte/Yüksekokul, İdari birimler, Üniversite)
Kurum İç Değerlendirme Raporunun tamamlanması için son tarih
Performans Programı gösterge gerçekleşmelerinin birinci üç aylık dönemine ilişkin verilerin birimlerden alınarak toplulaştırılması ve bütçe otomasyon sistemine girişlerinin yapılması
Tüm birimler için Bahar Dönemi Danışma Kurulu/Dış Paydaş toplantıları
Yükseköğretim Kurulu İzleme ve Değerlendirme Kriterleri çalışması kapsamında birimlerden verilerin alınarak toplulaştırılması ve Yükseköğretim Kuruluna gönderilmesi
Bahar Dönemi Ders değerlendirme anketlerinin uygulanması
Harcama birimlerinden Stratejik Planın ilk altı aylık dönemi için verilerin alınması ve Temmuz ayının sonuna kadar Stratejik Plan İzleme Raporunun hazırlanması ve Rektör'e sunulması
Bahar Dönemi ders/danışman/paydaş anketlerinin birim kurullarında değerlendirilmesi ve iyileştirme önerilerinin Dekanlık / Müdürlüklere sunulması
Birim memnuniyet anketlerinin değerlendirilmesi ve iyileştirme önerileri ile birlikte üst yönetime sunulması
Performans Programı gösterge gerçekleşmelerinin ikinci üç aylık dönemine ilişkin verilerin birimlerden alınarak toplulaştırılması ve bütçe otomasyon sistemine girişlerinin yapılması
Bahar Dönemi ders/danışman/paydaş değerlendirme anketlerinin Fakülte / yüksekokul kurullarında değerlendirilmesi ve iyileştirme önerilerinin Rektörlüğe sunulması
Kalite Alt Komisyonlarının 2. altı aylık raporlarını sunmaları
Bahar Dönemi Ders değerlendirme anketlerinin Üniversite kurullarında değerlendirilmesi ve iyileştirme kararlarının alınması
Bahar Dönemi Birim memnuniyet anketlerinin Rektörlük Kurullarında görüşülmesi
Performans Programı gösterge gerçekleşmelerinin üçüncü üç aylık dönemine ilişkin verilerin birimlerden alınarak toplulaştırılması ve bütçe otomasyon sistemine girişlerinin yapılması